30 augusti 2010

Då har denna helgen rusat förbi i väldans fart. Kan inte fatta att vi ska gå in i september på onsdag.
Idag har det inte hänt alltför mycket. Vaknade på tok för sent och det var ju pågrund av min skumma städmani jag fick inatt. Sen vart det att gå ner till pappa för att vi skulle ner till skopunkten.
Men till min besvikelse hittade jag inga skor där, utan jag hittade ett par på maxi istället!
Så äntligen ett par nya skor. Sen blev raka vägen till Tina.. som alltid, och där har jag varit ikväll.
Var visseligen uppe en snabbis till hos pappa för att fixa photoshop men tyvärr var det på engelska så jag fattar ingenting. Men det kommer väl, man får väl leka sig fram.

Imorgon ringer klockan vid 7.15 och sen ska jag vara hos Tina vid 8 för hon ska låna mitt internet imorgon medans jag är på jobbet. ska vara hos barnmorskan imorgon vid 9.30 för uppföljning, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men jag antar att det är vägning och sånt?

Katterna har just nu skitroligt...enligt dom iallafall.. runt runt runt i hela lägenheten springer dom.. upp i soffan ner för soffan upp i sängen, garh! Jag ska faktiskt sova snart.. Dom får lugna ner sig annars blir det stängd dörr inatt!

Jag saknar min älskling. Önskar att dagarna kunde gå lite fortare faktiskt.. men nu är de vara 75-76 dagar kvar :)

P.s det därra knäskyddet jag snackade om igår.. jag behövde inte köpa ngt, Tessan hade ett hemma som jag fick låna + att jag fick en massa mammakläder :) Så nu slipper man köpa de med.

Jävla katter!!! NU blir det stängd dörr!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers