29 augusti 2010

Helskum städmani =)



Det blev lite mer än bara bäddning. När jag ändå var i full fart så drog jag över hela lägenheten.



Dock så stämmer inte bilden riiiktigt. Jag har inte dammsugat, klockan är
 på tok för mycket för det just nu, det får bli irmorgon. Annars har jag
 hällt ut skurvattnet från i förmiddags, så jag har iallafall moppat innan idag.
Och dammsugat för den delen. Men det är sjukt vilken städmani jag fick nyss. Helskumt.



Är inte det minsta trött, men känner att klockan är nu halv 3 så det är
dags att välkomna John Blund. Whisky och Sune har redan slocknat,
så varför ska inte jag då sova?



Pratade med min lilla gullviva Rebecca nyss och lika pigg va hon :)



Nu måste jag faktiskt stänga ner, hur lite jag än vill. Men datorn säger
att batterinivån är låg och min laddare ligger i min väska och jag är
förjäkla lat för att hämta den. HAHA!







Blir mer imorgon folket!

1 kommentar:

  1. Haha jag brukar med få lite städmani ibland :) Och när man väl kommer igång går det ju som på räls :D haha!

    SvaraRadera

Lilypie Premature Baby tickers