27 augusti 2010

Ömmande knä och höft

Ligger nerbäddad i sängen och försöker sova. Men det är inte så enkelt när man har ett knä som gör ont och en höft som spökar. Ligga med benet helt utsträck gör att smärtan i knät försvinner.. men jag kan inte ligga på varken höger eller vänster sida och jag kan absolut inte sova på rygg eller mage. Trivs inte i de positionerna.
Ligger och glor på Just Shoot Me och saknar min plutt. Vill ha hem honom NU!
Men nu när det inte är lång tid kvar så tycker man att tiden verkligen kryper fram..
Men har det gått 270 (nånting)  dagar så är väl inte 79 dagar något att klaga över?
Sune och Whisky kommer hyfsat bra överens tycker jag. Det har inte varit några problem dom emellan iallafall. Men jag tycker inte om att han gjorde sina behov i min säng igår. Vilket straffade sig igår natt och nu i natt med. Dom får bli utestängda.
Och det är bara ETT rum dom inte har tillgång till och det är där jag har min säng.
Så dom har plats att röra sig på, så detta är inget djurplågeri.

Imorgon bitti kommer JSB hit också och ska byta min ytterdörr och de är ju inte en dag försent.
Så nu kanske man kan börja känna sig trygg hemma igen?
För första gången på 3 månader.

För er som inte känner mig eller vet vad som tidigare hänt så kan ni läsa om det här!

Nej, nu ska jag försöka sova igen.. Får se om jag lyckas. Klockan ringer 6.15.

Godnatt på er!


2 kommentarer:

  1. Jaa nu funkar det :) Du jag måste fråga dig en sak, den första månaden av din graviditet, kände du nått lustigt i magen då, dom om att det var nått på gång? Typ lite illemående känsla osv.. :)Måste veta :P Puss <3

    SvaraRadera
  2. Nej jag kände faktiskt inget alls. Vet inte varför jag tog ett test egentligen. Men de var väl mer en undermedveten känsla :) Puss <3

    SvaraRadera

Lilypie Premature Baby tickers