29 augusti 2010

Skopunkten och knäskydd?

Får väl slänga in ett inlägg till nu för att avsluta kvällen.
Har precis kommit hem från Tina och vi har haft mycket trevligt ikväll.
Suttit och kikat på Nightvision och asgarvat, så jäkla ful!

Sen har vi lyssnat på gamla godingar, både 80tal och 90tal.
Nog för att jag "bara" levde 3 månader på 80talet så känner jag igen massa låtar :)
Men förmodligen är det för att mamma och pappa alltid har lyssnat på den musiken. Men det var bättre förr!

Har även varit i tvättstugan och hämtat upp det sista och idag vart jag inte en god granne, jag blev inte klar så grann-damen kunde tvätta. Känner mig lite elak, men vadå? 
Jag har väl lika stor rätt att tvätta mina kläder som hon har?
Hon kan väl sätta upp en tid som alla andra, hon hade ju faktiskt morgontiden idag, så varför inte tvättat då?
Äh, inte bry dig Marica! *slår på fingrarna*

Pratade en sväng med älsklingen innan med, men han tar telefonen imorgon istället så kan vi prata då :)
Det är ju faktiskt vår söndagsrutin vid detta laget tycker jag.

Saknar honom extremt mycket och tänker därför lägga in en film som jag gjorde för några månader sen tillängnad min älskade Linus.


Imorgon ska jag bege mig till Skopunkten med Lillebror och Pappi. jag ska se om jag kan hitta mig ett par härliga gympadojor, och kanske till och med kan kolla efter ett sånt där som man sätter på knät för att stabilisera knäskålen (v a d d e t n u h e t e r ? )
Jag tappade det helt nu, vafan heter de??
Knäskydd? nää, de ska ju inte skydda knät.. Hmm.. knä...? knä vad?
Ja ni kanske förstår vad jag syftar på iallafal?

Skitsamma, jag googlade knäskydd nu och då kom det upp bilder på de jag menar, så jag antar att det är ett knäskydd då.

Jag har ett här hemma någonstans som är skapat till mig som jag fick från ortopeden. Men jag och ordning? Nej det funkar inte.. Ligger väl antagligen i någon kartong i källaren eller i något skåp och jag har ingen vidare lust att leta just nu, för smärtan i mitt knä kommer ändå försvinna lagom till jag hittat de.

Nej nu ska jag bädda sängen/arna så att katterna och jag kan sova gott inatt i nytvättade täcken, lakan och påslakan :) WOHO!

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers