28 augusti 2010

Höstmyys!

Guess what?

Jag sitter fortfarande hos Tina, inte helt otippat va?
Har varit hemma en sväng för att gå upp med tvätten och för att kolla till katterna och prata med älsklingen.
Katterna låg tätt intill varandra i sängen på min underbara Bajen-pläd!
Sen fick dom dela på en liten burk "kattegott" och det slank ner fort som attan.
Förstår dom inte att det finns kvar om dom sparar?

Sitter här med en kopp kaffe nu iallafall och lyssnar på Picture och lillebrosan är också här och han lagar faktiskt mat till mig, Tina och Jonas.. Eller ja.. laga och laga, han steker och kokar korv.

Det är lite småkallt ikväll tycker jag. Och det gillar vi, för då vet man att hösten är på ingång.
Hösten är det mysigaste på hela året.
Regn, blåst, gula löv och bara sitta inne och mysa med tända ljus och en gosig film.
Och nu när man börjar få mage så det ännu mysigare, nu kan jag ligga och gosa med den när inte plutten är hemma.


Nu ska jag ut i köket och käka korv :)

Vad händer sen? Film kanske?
Who knows..

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers