1 september 2010

Kalla mig dum.. men..

Denna dagen har gått väldans fort tycker jag. Mamma kom hit vid halv 11 ungefär för att ta lite kaffe och träffa Sune :) Hon tyckte han var mycket söt.
Men dessvärre så knasar sig fortfarande mitt knä och detr är inte skönt vill jag lova, och inte nog med detta så vaknade jag av kramp i vänster vad. YEJ!

Så denna dagen har jag bara tagit det lugnt, jag lunkade ner till carlandra i sööölig takt för att ta lite kaffe med Rebecca och hämta ett par byxor och ett par tossor som hon sytt till bebis :)
Super sött! =)

Sen blev det att lunka hem igen och de gick så sakta att tillochmed tanterna med rullatorer gick förbi mig. haha, då är de knas.

I övrigt så har jag saknat min älskling något så grymt mycket idag och jag längtar tills på fredag när jag ska träffa honom igen. Saknaden blir bara större och större nu när man vet att allt är i slut-tampan.

Nu spelar jag lite market street på FB och laddar ner Photoshop på SVENSKA så jag kanske kan göra något själv :)
Vill ju testa att leka mig fram, det är väl då man lär sig? Men jag kan inte med att ha det på engelska.. jag fattar ingenting. Ni får gärna kalla mig dum ?

Men nu är det dags att avrunda det hela och det gör jag genom att säga ett JÄTTE GRATTIS TILL Pauline och Fredrik som i måndags fick en fin liten dotter Hollie :)

Grattis till er och lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers