9 oktober 2010

Var tar all tid vägen?

Fråga mig inte varför jag sitter här som den nattsuddare jag är. Jag ska ju faktiskt upp imorgon. Det vankas loppis i Listerby. Men jag har suttit och blurrat bort en hel timme med Pauline och det var lite trevligt, inte ofta vi pratar :)

Då är vi under 100 dagar nu också. Jisses vad tiden springer iväg.

Du är på dag 182 av 280. (65%).
Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 6 fulla dagar (v25+6).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
[Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Lör 15 jan 2011
Du har 98 dagar kvar till beräknad förlossning.
 
Det känns som om det var igår man fick reda på att det fanns ett litet knyte inuti mig.
Men kan inte fatta att det snart är dags. Det får de att brinna lite i knutarna, hehe.
 
Idag har jag jobbat och inte gjort mycket nytta känns det som. Åkte hem till Katrine och tog lite kaffe och kikade en film. En bra film som inte sluta som vi trodde. Haha. 
Annars vart det som vanligt kaffe hemma hos Tina och även mat idag.
Bakpotatis och stek.. MUMS!
Sen hem till moster på en snabbkopp..
 
Nu blir det bingen. Katten sover redan.. den lilla fuskisen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers