7 februari 2011

♥Dag 02 - Min första kärlek♥

Haha!

Min första kärlek..
Jag tror det var när vi gick i 4an-5an(?) och det var väl runt vårkanten när man började cykla till skolan igen efter vintern..
Jag minns att jag för det mesta hade sällskap av Emil & Johan, ett tvillingpar som gick i vår klass. Så lika, men endå såå olika.
Jag vet att jag vaaa så betuttad i Johan, och jag vet faktiskt inte hur jag ens vågade, men jag tittade på hon med glansiga ögon och suckade.
Låter blixter löjligt, men jag minns det som om det vore igår.
Men det var inte kärlek vi hade endå, det var mer kompisar.. nästan som bästa kompisar, vi kunde prata om såå mycket och jag tyckte det var kul att säga att han var min pojkvän.. han är en pojk och är min vän, alltså en pojkvän, haha!
Jag har tyckt om Johan hela tiden, från det att vi började 1an och nog ända upp till 8an om jag minns rätt, för det var då jag träffade Joel, men det är en annan historia..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers