8 februari 2011

♥Dag 03 - Mina föräldrar♥


Min mamma

Marie Jönsson, född Salomonsson.
5 nov 1967
ca 170 lång.

Min mamma betyder så enormt mycket för mig. Vi har inte alltid haft den kontakten vi har idag. Förr kunde vi knappt titta på varandra innan helvetet brakade loss.
Men allt detta ändrade sig när jag flyttade hemifrån. Vi fick en mer vän-vän relation, men ändå en starkare mor-dotter relation. För 3 år sen, så "klippte" jag navelsträngen helt, då mamma flyttade upp till hus utanför Rödeby.



Men trots det så har vi nästan daglig kontakt, och det är jag glad för att vi har!

Mamma jag älskar dig






Min pappa




Dan Andreasson
16 juli 1965
ca 1,93 lång


Min pappa, han är den jag dyrkar mest. Han är min idol!
Jag har alltid varit pappas lilla flicka. Och vi har en speciell kontakt pappa och jag. Han har hjälpt mig massor. Och han gör det alltid med ett leende.. Han stöttade mig när mitt liv var som svårast. Min pappa och jag, vi har aldrig haft ett gräl. Kanske smågnabb, men aldrig något bråk.
Trots att han har ställt upp som han har, så ska ni veta, han är inte min biologiska pappa.
Utan min biologiska avled tråkigt nog 2000. Så jag hann aldrig träffa honom. Känns lite tungt emellanåt, men inget jag tänker på varje dag.

Men hur underbar är inte min pappa när han har tagit hand om mig som om jag vore hans egen. Jag har aldrig någonsin känt att han gjort någon skillnad på mig eller mina bröder.


Pappa, du är värd din vikt i guld!

Jag Älskar Dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers