30 april 2011

Dagens grillning


















3 kommentarer:

  1. Jo, det är många som vill ha bloggsvar, eftersom man inte bara kan skaffa det utan måste ha en inbjudan, så bjuder jag in dej vilket jag gör ikväll (till emailen du angett i bloggen antar jag?) så får du bjuda in tre personer och då kan du ha det som pris om du vill ha tävlingar och locka läsare tillexempel. Jag orkade inte det för jag bryr mig inte om hur många som läser så sätt haha :D Ser ut som ni haft en riktigt bra helg på bilderna , myys! Ha en jätte bra dag så fixar jag bloggsvar åt dig ikväll, om det är den mailen jag ska skicka till? Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jaha vilken tur ja fråga då :) Skickar invite ikväll! Hmm. Asså jag har ingen aning men jag hoppas Madde åker, så tråkig. Eller sonia/sara/christian.. Skulle nog bli roligare i huset om dom försvann=) Sjäölv då??? Kraaam

    SvaraRadera
  3. Ah men tycker dom flesta e rätt tråkiga.. Men gurkan, katta, martin o simon ska va kvar iaf, sen bryr jag mig inte så mkt... fast skulle va kul o se va madde skulle göra om martin försvann, hoppa på simon kanske? :P Sara, christian, peter o sonia har ja lessnat på.. o madde har ju varit lika depp senaste tiden..:P Kraam

    SvaraRadera

Lilypie Premature Baby tickers