30 april 2011

Grillning + bilträff


Nu ska jag strax börja göra mig i ordning för kvällens äventyr. Eftersom det råder eldförbud så får Felicia inte se någon brasa detta året. Men det blir grillning hos moster ikväll tillsammans med ett par andra trevliga människor.
Sen vankas det bilträff här i byn :) Men det blir inget åka för mig idag. Orkar inte åka upp till Nybro och dessutom tycker jag Felicia är förliten för att följa med på sånt. Däckskrik och bränt gummi, nej inget för henne.
Men att gå ner på träffen och träffa mina vänner som jag inte sett på så länge kan ju vara trevligt!

Hursomhelst, prinsessan sover just nu, så förhoppningsvis hinner jag göra mig i ordning innan hon vaknar!
Men varför sitter jag här och knapprar och slösa
r bort värdefull tid, kan ju slå vad om att hon vaknar i samma stund som jag trycker på publicera eller något Hinner väl inte ens ta på mig nya kläder innan hon slår upp sina klara blå. Slår ju aldrig fel!

Ha en trevlig valborg på er alla!
Och ska ni bruka alkohol? Glöm för guds skull int
e dricka varannan eller var tredje vatten. Men jag ska iallafall ha trevligt UTAN att intaga alkohol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers